2012. február 6., hétfő

Lampionok

Minden évben elkészítjük farsangi dekorációnak... nagyon egyszerű és dekoratív.
Négyzet alakú papírral kezdünk.
  1. átlós hajtás
  2. felező hajtás
  3. felező hajtás
  4. A kapott derékszögű háromszöget úgy tartjuk, hogy oldalt legyen "nyitva".
  5. Vonalakat húzunk a vonalzóval úgy, hogy hol az egyik, hol a másik oldalon kihagyunk kb. 1 centi. (Lefényképezem ezt a műveletet és mellékelem majd.)
  6. Ollónkkal a vonalak mentén nyírunk.
  7. Széthajtjuk a papírt, majd kihúzzuk a rácsot.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós, de nekem nem sikerült megcsinálni. Nem értem a leírást, jól jönnének a fotók :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem sikerült. A derékszögű háromszög zárt oldaláról kezdtem lentről és csak megforgattam, majd onnan vágatam tovább, majd ismét visszafordítottam a zárt oldalra és így tovább. Különben az IKEA-ban már lámpaernyőként árusítják. Üdv. Era

    VálaszTörlés